Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Er Académie Groupe-nettstedet et nytt nettsted?

Ja. Académie Scientifique de Beauté blir nå Académie Groupe. Denne nye siden inneholder nå et bredere utvalg av skjønnhetsprodukter med 3 merker: Académie Scientifique de Beauté,
Bronz'Express & Derm Act.

Jeg kan ikke logge på med min vanlige legitimasjon.

For å beskytte dataene dine, vil dine vanlige pålogginger for identifikatorer ikke lenger fungere på Académie Groupe-siden. For å bestille på Académie Groupe må du opprette en ny konto.

Jeg har ikke lenger tilgang til kundekontoen min, er dette normalt?

Hvis du allerede var kunde, vil du ikke lenger ha tilgang til din vanlige konto på dette nye nettstedet. Likevel beholder vi din
bestillingshistorikk og dine lojalitetspoeng slik at du kan hente. For å gjøre dette, inviterer vi deg til å kontakte vår kundeservice på e-post (via kontaktskjemaet).

Hvordan finner jeg lojalitetspoengene mine på nettsiden til Académie Groupe?

Historien til poengene dine så vel som kampanjekodene dine vil ikke lenger være tilgjengelige for deg, men vil bli lagret i databasen vår. For å dra nytte av det på den nye Académie Groupe-siden, inviterer vi deg til å kontakte vår kundeservice (via kontaktskjemaet) ved å oppgi ditt kundenummer eller et gammelt ordrenummer.

Hvordan opprette en ny konto?

For å opprette en konto gå til dette skjemaet: Opprett min konto Fyll ut alle feltene og klikk på "Opprett" for å fullføre registreringen. Du kan nå dra nytte av alle tilbudene som tilbys i vårt lojalitetsprogram Académie & Moi

For enhver kontooppretting kan du få 20 poeng som du kan legge til lojalitetspusen din.

Hvordan bruker jeg kampanjekoden på -20 % som jeg mottok etter at jeg opprettet kontoen min?

Etter at du har validert handlekurven din, vil du finne en "Kampanjekode"-innlegg der du kan skrive inn koden din og deretter klikke på "Valider". Koden din er nå tatt i betraktning.

Jeg vil gjerne få resept på produkter tilpasset huden min. Hvordan gjøre?

For å få resept på produkter tilpasset din hud, gå til et av våre godkjente utsalgssteder.
En kosmetolog utdannet av teamene våre vil gi deg en fullstendig og personlig huddiagnose for å foreskrive produktene som passer best til ditt problem.
For å finne et Académie Groupe salgssted, gå til siden " Institutter og spa ".

Jeg vil gjerne få vareprøver av produktene dine. Hvordan bør jeg gjøre det?

Académie Groupe gir kun prøver for alle bestillinger. Gå til et institutt slik at din kosmetolog gir deg prøver tilpasset huden din.

Hvilke aktive ingredienser brukes i produktene våre?

Alle aktive ingredienser som brukes i hvert av våre produkter er oppført på produktarket. Bare klikk på fanen Våre eiendeler for å se listen over eiendeler. Hvis du har spørsmål om dette emnet, ikke nøl med å sende oss en e-post på følgende adresse: serviceclient@academiebeaute.com .

Er produktene dine testet på dyr?

Nei, produktene våre er ikke testet på dyr, fordi vi er bekymret og respekterer miljøet vårt.

Hvordan deler jeg en produktanmeldelse?

Hvis du ønsker å si din mening om et av våre produkter, går du rett til bunnen av produktsiden og klikker på "Skriv en anmeldelse" Skriv deretter din anmeldelse i feltet som er reservert for dette formålet og gi en kommentar mellom 1 og 5 til produktet.

Jeg vil gjerne bli agent/partner for Académie Groupe. Hvordan går jeg frem?

For å bli partner, gå til vår Partnerskap- seksjon. Klikk på "bli depositar" eller "bli internasjonal partner", alt etter hva som er tilfellet, så ber vi deg fylle ut et skjema. Vår salgsavdeling vil gjøre sitt beste for å komme tilbake til deg så snart som mulig.

Jeg er journalist, Influencer og jeg vil gjerne komme i kontakt med Académie Groupe.

Vi inviterer deg til å kontakte oss direkte via vår kontaktmodul . På forhånd takk for at du har fylt ut alle feltene som kreves av skjemaet, slik at vi kan behandle forespørselen din så snart som mulig.

Lojalitetsprogram: Académie & Me!

Hvordan delta?

Det er enkelt å registrere seg! Gå til vårt lojalitetsprogram og klikk på "Registrer deg"-knappen for å registrere deg og begynne å tjene poeng ved hvert kjøp.

Hvordan tjene poeng?
Med hvert av kjøpene dine samler du poeng: 1 € brukt = 1 poeng. Fra 200 poeng vil du få en kupong på 20 % som kan brukes på din neste bestilling.


Hvordan konverterer jeg poengene mine?
For å konvertere logg inn og klikk på "Konverter mine poeng".

Hvordan mottar jeg en kampanjekode for bursdagen min?

Alt du trenger å gjøre er å koble til lojalitetsprogrammet og gå til seksjonen: Hvordan tjene poeng? Fyll deretter inn fødselsdatoen din for å få 20 % rabatt på bursdagen din.


Hvordan sjekker jeg poengsaldoen min?

Når du er logget inn, vises poengsaldoen din direkte på kontoen din, du kan se den når som helst.


Hvor lang tid tar det før poengene blir kreditert kontoen min?

Du bør motta poengene dine så snart bestillingen din er sendt til deg.

Utløper poengene mine?
For jubileumsrabatter har du 2 måneder på å bruke den og 6 måneder på lojalitetskuponger.

Hva skjer når jeg returnerer et produkt?
Når du returnerer, mister du poengene knyttet til varen du returnerte.

Hvordan kan jeg kontakte brukerstøtten hvis jeg har spørsmål om poengene mine?
Teamet vårt står til din disposisjon for å svare på dine spørsmål. Kontakt oss via kontaktskjemaet nederst på hjemmesiden.

Hva om jeg ikke ønsker å motta reklame-e-poster?

Du vil motta regelmessige e-poster relatert til lojalitetsprogram. Hvis du ikke lenger ønsker å motta dem, klikker du bare på "avslutt abonnement"-knappen når du mottar din neste e-post.

Min lojalitets-/bursdagskampanjekode fungerer ikke.

Vi inviterer deg til å sjekke at koden er skrevet riktig og at det ikke er plass før eller etter koden. Hvis, til tross for dette, kampanjekoden din fortsatt ikke fungerer, vennligst kontakt vår kundeservice (via kontaktskjemaet) og oppgi kampanjekoden din.

Jeg vil gjerne vite utløpsdatoen for produktet mitt, hvordan gjør jeg dette?

Observer produktet ditt og finn ikonet til en åpen krukke med et tall og bokstaven M. Hvis det står 6 M, betyr det at etter åpning er produktet gyldig i 6 måneder. For mer informasjon om tekstur, farge, lukt på produktet ditt, ikke nøl med å kontakte oss ved å oppgi batchnummeret til produktet. Dette 6-7-sifrede nummeret finnes på baksiden av produktet, på toppen av røret eller under glasset.